تاپ استیکر چیست؟

تاپ استیکر چیست؟

تاپ استیکر برچسب های دکوراتیو دیواری است که توسط شرکت "  عتیق "  با برند تاپ استیکر تولید شده و محصول ایران می باشد.

برچسب دکوراتیو لایه نازکی از پی وی سی پشت چسبدار است که به آسانی و تنها در عرض چند دقیقه ، دکوراسیون منزل یا محل کار شما را دگرگون می کند. 

برچسب های دیواری یکی‌ از جدیدترین روش های تزیین دیوار در جهان می باشند که به علت سهولت استفاده و سرعت نصب بالا و نیز قیمت مناسب جایگزین روشهای متداول دکوراسیون داخلی‌ شده اند.

تاپ استیکر در طرح ها،ابعاد و رنگهای بسیار متنوع طراحی و تولید می شود و به راحتی قابل اجرا روی رنگ،کاغذ دیواری و انواع محصولات مشابه  بوده و در جهان نیز این روش بسیار نوین است.

در این روش صرفاً طرح مورد نظر شما روی برچسب های رنگی‌ برش می‌خورد و این برچسب ها مانند کاغذ دیواری دارای زمینه نیستند و همانند عکس برگردانی‌ بزرگ روی دیوار یا سطوح دیگر چسبانده می شوند.

فروشگاه مرکزی  " تاپ استیکر " مفتخر خواهد بود تا شما را برای انتخاب و خرید متنوع ترین و زیباترین برچسبهای دیواری در موارد ذیل راهنمایی نماید :

1. انتخاب طرح ازهزاران طرح ، مانند انواع طرح های طبیعت،حیوانات،ورزشی،موسیقی، آرم و لوگو و نماد،چهره،نوشته و حروف ، ... و همچنین طراحی هر طرح و تصویر دیگری که مورد نظر شما می باشد.

2. انتخاب سایز طرح مورد نظر از سایزهای مختلف موجود ، نسبت به مکان نصب مورد نظر اعم از اتاق پذیرایی،اتاق خواب،اتاق کودک،فروشگاه،مغازه،سرویس بهداشتی و همچنین قابل نصب بر روی اتومبیل،لپ تاپ،یخچال،کمد و ... 

3. انتخاب رنگ از انواع  رنگ بندی

 

فرق استیکرهای دیواری آماده  با تاپ استیکر چیست ؟

1.امکان تغییر ابعاد در کارهای بسته بندی شده و چاپ شده وجود ندارد و فقط برخی  قابلیت جابجایی از روی دیوار دارند ولی در تاپ استیکر این گونه نیست.

2.ابعاد و رنگ تاپ استیکر با مشتریان گرامی است و طراحی و برش آن توسط تاپ استیکر انجام می شود.

آیا "تاپ استیکر" فقط مخصوص دیوار است؟

خیر ، شما می توانید علاوه بر چسباندن تاپ استیکر روی دیوار از آن برای تزیین شیشه پنجره،سقف،درب،کف،کابینت و کمد و نیز یخچال و ماشین ظرف شویی ،اتومبیل،لپ تاپ و هر سطح صاف دیگری استفاده نمایید.

آیا " تاپ استیکر " به رنگ صدمه می زند؟

کاملا بستگی به زیر سازی و جنس رنگ پایه دارد در صورتی که به آرامی از دیوار جدا شود و در هنگام جابجایی با سشوار به آن حرارت دهید آسیب کمتری به دیوار می رسد.صرفا جای آن باقی می ماند و تمیزتر به نظر می رسد.

آیا چسباندن "تاپ استیکر" نیاز به آموزش و یا متخصص دارد؟

خیر روش نصب آن بسیار ساده است و بروشور نصب در بسته های تاپ استیکر موجود است .

آیا قابل شستشو است؟

بله ، با دستمال نمدار به راحتی تمیز خواهد شد.

آیا قابل جابجایی است؟


در اکثر موارد خیر


آیا تاپ استیکر سایت رسمی دارد ؟


بله www.thetopstickers.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد